Cum iti convingi seful sa fie mai ordonat?

 

Seful meu este extrem de dezorganizat. I-am facut la inceputul lunii aprilie ordine pe birou si in documente, dar luna asta mi-a cerut sa repet operatiunea. Nu prea imi place ideea si as vrea sa-l dezvat de obiceiul de a-si arunca documentele si de a strange toate nimicurile. Credeti ca este posibil? Are cineva solutii?

          (Ioana, membru AASPR )

3 Răspunsuri to “Cum iti convingi seful sa fie mai ordonat?”

  1. Cristina Says:

    Depinde de sef. Mie nu imi permite sa intru in birou decat in cazuri speciale. Prin urmare, am scapat de extra work. Oricum un obicei vechi mai greu il schimbi🙂

  2. catalina Says:

    Buna Ioana,
    Si eu am aceeasi problema. Ea persista, ca si la tine (lucrez cu seful meu de 7 ani). Am facut cateva „ajustari” pentru a-mi fi mie mai usor :):
    1. toate dosarele importante si arhiva sunt in biroul meu, le aranjez eu
    2. i-am cumparat clasoare pentru carti de vizita si i le actualizez in fiecare concediu al lui
    3. am luat un „acordeon” din acela de metal (nu stiu cum sa iti explic, se intinde asa ca un acordeon si poti pune dosare in el) si m-am uitat la ce are pe masa – le-am categorisit si le-am facut cate un dosar si le-am pus acolo. acest acordeon sta langa el si daca are nevoie le vede
    4. i-am re-aranjat mobilierul in birou pentru a avea mai mult spatiu de stocare

    Cam asta ar fi. Dar … asa cum v-ati inchipuit, am 100% mana libera de la el sa ii fac ordine in orice din birou.

    Sper ca am fost putin de ajutor

  3. cristina Says:

    Salut, Ioana!

    Eu cred ca ar trebui sa il faci sa aiba deprinderi, de genul: dosarele X stau aici, cartile de vizita stau dincolo… ideea e sa le pui tu de cateva ori acolo, ptr a se obisnui, de fiecare data cand are nevoie, sa mearga intr-un singur loc prestabilit sa le ia. Eu personal, ma bucur de un sef care nu tine multe documente pe birou. Dosare nu are, cartile de vizita le tin eu in format electronic(outlook); in hard copy stau la el intrun port card, marea majoritate… din proprie initiativa merg eu din cand in cand si ii fac curat. Intrucat inteleg ca la tine este vorba de un volum mai mare de diverse documente, poate ca functioneaza sfatul meu de mai sus. Oricum, nu stiu exact care este relatia dintre voi, dar,daca as fi in locul tau, dupa cateva dati in care am facut curat si am pus lucurile pe categorii, exact in aceleasi locuri, i-as spune”dosarele sunt la locul lor, adica in locul cutare”.
    bafta multa!


Lasă un răspuns

